Karriere

Vil du jobbe i Norges mest engasjerte transport- og logistikkselskap?

Easy2You gjør det enklere for bedrifter å kommunisere, levere og transportere. For å nå målene vi har satt oss, trenger vi flere kloke hoder som vil være med å skape morgendagens logistikkløsninger.

Vi er en gjeng som motiveres av godt samarbeid, høy kompetanse og en vilje til å stadig utvikles. Høres dette ut som noe for deg? Vi gleder oss til å motta din søknad!

Ledig stilling: Geografikonsulent

Vi ser etter en teknologiorientert geografikonsulent gjerne med erfaring fra implementering av VRP-løsninger. I Easy2You jobber vi kontinuerlig med å optimalisere tjenestene våre. Kandidaten må ha et sterkt engasjement og et ønske om å bidra i utviklingsprosjekter. Vi er i en rivende utvikling, så vi ser etter kandidater som ser hvilke muligheter teknologi kan gi vår bransje.

 

Hovedoppgaver: 

  • Geografisk analyse 
  • Optimalisering av ruter
  • Implementere og forbedre VRP 
  • Implementere nye løsninger 
  • Jobbe tett med kunder og andre fagpersoner  

 

Kvalifikasjoner: 

  • Erfaring med optimalisering av ruter 
  • Teknologifokusert 
  • Evne til å omsette behov til løsninger 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på engelsk og norsk


Utdanning:  

Høyere utdannelse innen IT & geografi fra høyskole/universitet - lang erfaring kan kompensere for utdanning.

For å lykkes i stillingen som geografikonsulent må du være lidenskapelig opptatt av intelligente geografiløsninger, at våre sjåfører leverer mest mulig miljøvennlig, til riktig tid, og alltid med høy kvalitet.

Som geografikonsulent i Easy2You vil du få en viktig rolle i et selskap og i en bransje som er i veldig rask utvikling. Du vil ha påvirkningskraft og mulighet til å delta i utviklingen av morgendagens løsninger, sammen med andre som brenner for å skape. Vi kan tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, forsikring- og pensjonsordninger.

For kandidater med riktig motivasjon og ambisjon er det store karrieremuligheter i et selskap som er opptatt av nytenkning og innovasjon og som har et profesjonelt eierskap av et investeringsselskap bestående av industrieiere fra Nordvestlandet.

Kontaktinfo: Erik Herje - CTO - +47 926 37 600

Velkommen med din søknad!

Ledig stilling: Business Development Executive

Vi ser etter en forretningsorientert og kommersielt sterk Business Development Executive (BDE) som skal være med å bygge opp ett nytt forretningsområde for Easy2You. Vedkommende må være robust og drive med proaktivt og systematisk salgsarbeid mot potensielle kunder. Kandidaten må være kommersielt kreativ og løsningsorientert. Easy2You er i en utviklingsfase og den riktige kandidaten må evne å påvirke og bidra med sin erfaring og kompetanse. Stillingen rapporterer til Salgssjef - E-handel.  


Hovedoppgaver: 

  • Selvstendig, proaktivt og strategisk salgsarbeid 
  • Identifisere nye salgs- og markedsmuligheter, både hos eksisterende og potensielle kunder 
  • Delta på messer og i relevante faglige fora for å skape gode relasjoner, nettverk og effektive markedssynergier 
  • Utfordre/utvikle salgsmetodikk  
  • Jobbe tett med andre avdelinger for å tilpasse løsninger etter kundens behov  
  • Bygge gode og langsiktige kunderelasjoner 
  • Se muligheter på tvers av tjenesteporteføljen til Easy2You 

 

Kvalifikasjoner: 

  • Minimum MSc i Business/Økonomi/Logistikk/E-commerce 
  • Minimum 3-5 års erfaring med e-commerce 
  • Minimum 5 års erfaring med salg av betydelig kompleksitet, helst innenfor e-commerce 
  • Erfaring med forhandling 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på engelsk og norsk

 

Utdanning:  

Høyskole/Universitet 

For å lykkes i stillingen som BDE må du være kommersielt kreativ og ha business grit . Du må ha utholdenhet og evne å jobbe strategisk og langsiktig med relasjoner og løsninger. Dette krever at du er systematisk men også tilpasningsdyktig.  

Som BDE i Easy2You vil du få en viktig rolle i et selskap og i en bransje som er i veldig rask utvikling. Dine idéer vil ha stor betydning for selskapets satsning og det er kort vei fra idé til utførelse. Vi kan tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, forsikring- og pensjonsordninger. 

For kandidater med riktig motivasjon og ambisjon er det store karrieremuligheter i et selskap som er opptatt av nytenkning og innovasjon og som har et profesjonelt eierskap av et investeringsselskap bestående av industrieiere fra Nordvestlandet. 

Ønsker du mer informasjon om stillingen er du velkommen til å kontakte våre rådgivere i Yapril AS: Vidar Skjørli +47 415 77 421 eller Irene V. Mjelde +47 900 17 771. Alle søknader og henvendelser håndteres konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i prosessens innledende fase.  

Ledig stilling: Account Manager

Vi ser etter en dyktig Account Manager med gode relasjonsbyggende ferdigheter som i samarbeid med kollegaer skal ta markedsandeler i Norge. Vedkommende må trives med å jobbe i et fast-paced environment og trigges av å være en utfordrer i en bransje som er i veldig rask utvikling. Vi ser etter deg som er selvgående og som ønsker muligheten til å påvirke i et selskap i en spennende fase. Du må evne å jobbe systematisk for å maksimere kundeverdi gjennom hele kundereisen fra segmentering til effektanalyse og rapportering. Stillingen rapporterer til Salgssjef - Distribusjon. 

 

Hovedoppgaver: 

  • Identifisere kundemuligheter i mediebransjen 
  • Bygge gode og langsiktige kunderelasjoner 
  • Gjennomføre grundige behovsanalyser 
  • Holde presentasjoner, tilbudsskriving og notere nøkkelinformasjon 
  • Account management - rådgivning basert på data og analyser  
  • Håndtere lengre salgsprosesser - og lande disse 
  • Se muligheter på tvers av tjenesteporteføljen til Easy2You 

 

Kvalifikasjoner: 

  • Minimum BSc i Markedsføring/Kommunikasjon/Salgsledelse, MSc er ett stort pluss 
  • Minimum 5 års erfaring fra rådgivende B2B-salg, medierådgivning er ett stort pluss 
  • God forretningsforståelse og interesse for rådgivning 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på engelsk og norsk 

 

Utdanning: 

Høyskole/Universitet 

 

For å lykkes i stillingen som Account Manager i Easy2you må du være resultat- og løsningsorientert og inneha gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper. Du må være autonom og selvgående men også teamfokusert og en lagspiller.

Som Account Manager i Easy2You vil du få mye ansvar og muligheten til å påvirke i et selskap og i en bransje som er i veldig rask utvikling. Vi kan tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, forsikring- og pensjonsordninger.

For kandidater med riktig motivasjon og ambisjon er det store karrieremuligheter i et selskap som er opptatt av nytenkning og innovasjon og som har et profesjonelt eierskap av et investeringsselskap bestående av industrieiere fra Nordvestlandet.

Ønsker du mer informasjon om stillingen er du velkommen til å kontakte våre rådgivere i Yapril AS: Vidar Skjørli +47 415 77 421 eller Irene V. Mjelde +47 900 17 771. Alle søknader og henvendelser håndteres konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i prosessens innledende fase.